שגרירת ישראל בבריטניה: "האבל מורגש ברחובות" | האזינו

אסתי פלד 1 Comment on שגרירת ישראל בבריטניה: "האבל מורגש ברחובות" | האזינו

שגרירת ישראל בממלכה המאוחדת ציפי חוטובלי לאבי רבינא ב"מהדורה המרכזית": "אני פגשתי את המלכה פעם אחת בלבד, דיברתי איתה 20 דקות והגשתי לה את כתב האמנה שלי. היא הייתה אישה חכמה במיוחד. היא ידעה הרבה מאוד על ישראל" | הריאיון המלא

צילום: Nati Shohat/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אנגליה אבלה על מותה של אליזבת' השנייה: שגרירת ישראל באנגליה ציפי חוטובלי לאבי רבינא ב"מהדורה המרכזית": "כל אזרח פה בלונדון מרגיש את האבל, אנשים כותבים מכתבים ושולחים פרחים. מישהו פה אמר לי שהוא הרגיש כאילו סבתא שלו נפטרה" סיפרה חוטובלי.

"אני פגשתי אותה פעם אחת בלבד, דיברתי איתה 20 דקות והגשתי לה את כתב האמנה שלי. היא הייתה אישה חכמה במיוחד. היא ידעה הרבה מאוד על ישראל".

"משרד החוץ הבריטי אסר עליה לבקר בישראל, אבל עכשיו דווקא נשמעים קולות על אפשרות של העברת השגרירות לירושלים" אמרה השגרירה.

"היה לה קשר מאד חם לניצולי שואה. היא שוחחה איתם באופן אישי. לכל יהודי היה יחס טוב למלכה, בכל בית כנסת הזכירו אותה בתפילה כל שבת"

"מטעם מדינת ישראל יבואו נשיא המדינה ורעייתו, הם המקבילים של המלכה בישראל. יהיו פה כל מנהיגי מדינות אירופה ונשיא ארה"ב".

"ביום האחרון לחייה היא פגשה את ראשת הממשלה החדשה. 70 שנה היא הייתה חלק בלתי נפרד מהממלכה. היא נתנה לכל אדם את התחושה שהיא נכנסת לעולמו. היא הייתה גורם מאחד מעל הפוליטיקה".



1 תגובות

מיין תגובות